V tomto modulu překročíme hranice To Do a podíváme se, jak je možné sdílet úkoly v rámci týmů. Ať už přímo pomocí To Do, nebo pomocí aplikace Planner, která je dostupná nejlépe přes Teams. Protože Teams integrují všechny aplikace Microsoft 365 do jednoho prostředí, ukážeme si, jak díky tomu můžeme spravovat všechny naše úkoly z jednoho místa. Planner se v rámci Teams nově nazývá Tasks od Planneru a To Do, což je v některých případech trochu zavádějící.
Na tomto místě je ještě vhodné vysvětlit rozdíl mezi Plannerem a To Do. Planner je hlavně otevřeným systémem pro evidenci týmových úkolů. Je možné jej integrovat (zatím) pouze do nesoukromých kanálů Teams, kam mají přístup všichni jejich členové. Představuje tak veřejnou „nástěnku“ úkolů celého týmu/projektu. Naproti tomu To Do vnímám jako nástroj, který je privátní, obsahuje pouze moje úkoly v detailu a podrobnosti, která vyhovuje mě osobně. Ve výchozím nastavení nejsou seznamy sdílené s nikým jiným. Mohu tak být ke své aplikaci více otevřený a sdílný.
Co se v tomto modulu dozvíte?
- Jak sdílet projekty z To Do s dalšími uživateli
- Pravidla a omezení sdílení úkolů z To Do (firemní a soukromé účty)
- Co je aplikace Planner, jak ji najít a začít používat
- Jak používat Planner pro evidenci týmových úkolů
- Jak pracovat s týmovými úkoly (stavy, komunikace, kontrola, …)
- Kde najdete všechny své úkoly nezávisle na projektu/kanálu
- Jak spravovat z Teams nejen týmové úkoly z Planneru, ale i své osobní úkoly z To Do
- Jak funguje vzájemná synchronizace nástrojů
Upozornění: Integrace funguje pouze pokud používáte To Do, Teams a Outlook pod stejným účtem.
Délka modulu: 6:15